2017年9月29日金曜日

プチホテル イン パリ Petite Hotel in Paris

とてもとても久しぶりのブログのアップです。
QuietRobinです。IichiさんとCreemaさんにてジュエリーショップを開いています。
ただいま、Etsy さんは多忙のため少し、お休み。
最後に書いたのは5月、アトリエに引っ越ししたエピソードが最後でした。
アトリエができてからというもの怒涛のように働き、あっという間に夏が通り過ぎてしまいました。今年の夏は珍しく長いお休みをいただき、ヨーロッパに、主にパリに行きました。泊まったのはK&K なるホテル、これがとてもよいホテルでした!駅にも近く、アクセスも良く、お部屋からはエッフェル塔がよく見えました。刻々と変わっていく、エッフェル塔の表情を見ながら過ごすことができました。
It's been awhile, really ,nearly 4 months, since I wrote the last blog.
Hello, I'm Quiet Robin, I have a jewelry shop in Etsy, Iichi, Creema, but currently my etsy shop is still on vacation|д゚)
My last blog was about my brand new studio, after that my summer went like a jet (?) This year I took a long vacation and visited Europe, mainly Paris.
The hotel I stayed was K&K,  this place was AAA for me, the access is great and the hotel stuff was kind, and the room had a nice view! I could watch Eiffel Tower
change its view from time to time, from daytime to sunset to night.

0 件のコメント:

コメントを投稿