2017年5月27日土曜日

Moving! お引越し#ハンドメイド#ジュエリー

ブログを書くのは一か月ぶりです。すっかりさぼってしまいましたが、遊んでいたわけではありません(^◇^)実は、長年(?)の夢のアトリエが実現しました!というわけで、
robinはお引越しに忙殺されていました。新しいアトリエの場所も色々、思い入れがありましたので、契約にこぎつけるまで、紆余曲折ありました。こだわったのは、明るくて、景色のよいところ!とにかくミントカラーの作業机を小ざっぱりさせて。いつも石の色合わせで、色んな石が乗っているので、すっきりすると何か寂し気です。
It has been a month, since the last blog. It doesn't mean I was lazy about writing . Here's the thing, I finally got the studio of my own!!!! I've been busy moving.
And it was a kind of hard thing to decide which place to. My main focus is that, my studio has to be bright and has a nice scenery. Usually my working desk is cluttered with many things, but, after I clear away everything, it looks somewhat lonely.

0 件のコメント:

コメントを投稿